Jump to content
Sign in to follow this  

Lana Red, your busty and kinky companion, early thirties

Recommended Posts

(french below) I am Lana Red, a 34 years old busty and passionate companion. My curves qualify me as a buxom woman : my natural breast is impressive (38 DD) with pink halos and my nicely rounded behind is firm. My free-tattoos skin is soft, finely grained. My angelic face contrast with my generous curves who naturally arouse fornication desires.

 

I will be pleased to fulfill your fantaisies. I have a kinky side and I want to seduce you with all my sensuality.

 

Je suis Lana Red, compagne pulpeuse et passionnée de 34 ans. Mes courbes me confèrent le qualificatif de femme plantureuse : ma poitrine naturelle est imposante (38 DD), auréolée de rose et mes fesses retroussées sont fermes et rebondies. Ma peau exempte de tatouages a le grain fin, la texture satinée. Mon visage aux traits angéliques est quelque peu trahi par mes courbes généreuses qui suscitent naturellement des désirs de fornication.

 

Je serai enchantée de combler vos fantasmes avec mon côté aventureux et intense, autant que je saurai vous séduire avec toute ma sensualité et mon charme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...