Jump to content

Want to spice up your free time with a mature lady companion, seductive and sensual?

Recommended Posts

Want to spice up your free time with a mature lady companion, seductive and sensual? Look no further!!

 

I am a mature and seductive demoiselle, elegant, refined and very appealing. My charm and my seductive eyes will put you at ease from the first glance. I am 51 yo, standing a 5'2 for 110 with a beautiful breast 34C, healthy and natural. My name is Claudine, I propose an exquisite adventure in to the land of Aphrodite, in fancy and thought, unattached nor complications imprinted with tenderness and delicacy. Yes, I can bite, but only upon request.

 

You have more than 30 years, you are respectful and distinguished, so don't hesitate !! Well educated with good manners and of good company, it will be quit easy to enjoy a good conversation. Tell me, what do you feel like? It will be a pleasure to introduce you to my world of fantasy and sensuality.

 

Txt me 514-224-7998 no calls or maybe you would prefer to write. Include your name and your age in your message to start the conversation so that we can explore the possibilities of a tender and passionate rendezvous or unleash our desires to escape and explore new horizon together.

 

My sweetness and my discretion will enchant you,

Looking forward to meeting you,

Claudine xx

 

center]

 

Vous voulez pimenter votre temps libre avec une compagne mature, séductrice et sensuelle? Ne cherchez plus !!

 

Je suis une demoiselle mature et séduisante, élégante, raffinée et très attrayante. Mon charme et mes yeux séducteurs vous mettront à l'aise dès le premier regard. J'ai 51 ans, je fais 5'2 pour un 110 lbs avec une belle poitrine 34C, bien portante et naturelle. Mon nom est Claudine, je propose une aventure exquise au pays d'Aphrodite, en imagination et en pensée, sans attaches ni complications empreinte de tendresse et de délicatesse. Oui, je peux mordre, mais uniquement sur demande.

 

Vous avez plus de 30 ans, vous êtes respectueux et distingué, alors n'hésitez pas !! Bien éduqués avec de bonnes manières et de bonne compagnie, il sera très facile de profiter d'une bonne conversation. Dites-moi, qu'est-ce qui vous ferait envie? Ce sera un plaisir de vous faire découvrir mon monde de fantaisie et de sensualité.

 

Txt-moi 514-224-7998 aucun appel ou peut-être préférez-vous m'écrire. Inclure votre nom et votre âge à votre message pour entamer la conversation afin que nous puissions explorer les possibilités d'un rendez-vous tendre et passionné ou laisser libre court à nos désirs d'évasion et explorer de nouveaux horizons ensemble.

 

Ma douceur et ma discrétion vous enchantera,

Au plaisir de vous rencontrer,

Claudine xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...